Prumyslovy bazar v Praze

Jiri Zacek hwlist@centrum.cz
Pátek Srpen 5 10:36:28 CEST 2005

> Neco je v Husitske (cca proti PS electronic - oznaceni "Levne nastroje"
> nebo tak nejak, pouzite naradi a nastroje maji v suterenu) a pak jsem taky
> neco zahledl na Letne v Korunovacni (cca proti vodarenske vezi, cili skoro
> na konci smerem k tunelu).

Dekuji za informaci, ale oba znam. Popravde me zajimaji  ty vetsi - ten mnou
spominany byl v stare skladove hale o rozmerech cca ctvrtiny fotbaloveho hriste

> Jinak co takhle pouzit
> http://www.seznam.cz/Obchody-a-obchudky/Bazary-a-zastavarny/ a prislusne
> podrobnejsi vnoreni nebo Zlate stranky???

Vynikajici napad, neprecist si to, tak me to nenapadne.
Bohuzel Vas musit trochu vpravit do reality - ne kazdy ma prezentaci
na internetu pripadne inzerat/kontakt ve Zl.Str.

J.Zacek