RE: Platové ohodnocení v oboru

APa navrhpcb@centrum.cz
Čtvrtek Srpen 4 22:57:18 CEST 2005

Zalozeni jde a vzdy slo resit outsourcingem. Cesky pristup, ze vsechno si
musim udelat sam, jen nedat vydelat korunu cizimu? Z toho vetsina casem
vyroste.

K puvodnimu tazateli - bud bude investovat cas a prostredky (formou nizsich
naroku) do zauceni (drive take byli i remeslnici takto zaucovani), anebo
proste pujde stylem "chci ted hned", to znamena bez investic a v delsim
horizontu na to dojede. Kazdy si musi pusu nabyt sam, nebo ne?

Asi je pravda, ze kdyz je clovel pohodlny a nema extra napady, kontakty
atp., tak je pro nej vyhodnejsi (pohodlnejsi) se nechat (dobre:) zamestnat,
kdyz to dela s vedomim, ze 50% jeho prijmu jde na dane (aby pak nebrecel, ze
jeho soused truhlar ma 4 auta a pracuji za nej zamestnanci a on si vali
sunky:).