RE: Platové ohodnocení v oboru (z trochu jineho pohledu)

Jan ©váb jschvab@seznam.cz
Čtvrtek Srpen 4 21:56:30 CEST 2005

Zdravim,
Moje situace a podminky jsou ponekud odlisne od zakladatele tohoto
threadu a proto bych se take rad dozvedel nejake nazory na penezni
ohodnoceni (a vyhlidky) mne podonych lidi.

Momentalne sem studujici majitel zivnostaku takze spise nez na mesicni
plat bych se rad zeptal na cosi jako hodinovou taxu (kterou si mam rict
napr. za programovani), pripadne zda vubec maji zabehnute firmy
pozitivni zkusenosti s najimanim "studujicich externich spolupracovniku"
a jake se jim vyplati davat podminky (treba penize po castech v prubehu
vyvoje/zaloha predem, zbytek po usp. Odevzdani/vse po uspesnem predani
atp.)??? Ma vubec smysl pracovat timto zpusobem nebo mi temer nikdo
nebude verit prip. se me bude snazit natahnout...? [dluzno dodat ze sem
jiz nektere projekty timto systemem resil, ale vzdy to bylo pres
kamarady coz bych rek zjednodusuje podminky] Pokud nekdo s timto
systemem prace zkusenosti ma budu vdecny i pokud napise treba i jen
strucny popis zakazky a jeji ohodnoceni aby se mi tak nak udelal alespon
priblizny obrazek.

Aby bylo dle ceho soudit trochu shrnu svoje zkusenosti:
HW - 2 vrstve DPS(na vic vrstev mi zatim nikdo nechtel dat :-), AVR,
MSP430, ARM7TDMI, ARM920T, XC9500XL, SPARTAN-3, Ethernet
SW - hradlovy pole v VHDL/Schema (Xilinx ISE), mikrokontrolery v GCC (v
C), PC taky v GCC (jen konzolovy app ale aspon sitovy a multithreadovy
na Linux nebo Cygwin), kernelovy moduly do linuxu, linux na ARM920T
AJ - velmi dobre, NJ - nic moc :-), bydlim v Praze.
Co se tyce analogove techniky tak to neni zadny zazrak, ale neco s
operakem prip. spinannym zdrojem take dohromady dam.
Papirove vzdelani v oboru nemam zadne (leda ze by se pocitalo ze sem
vyhral par soutezi zamerenych timto smerem).

S pozdravem,
Jan ©váb

-=SCHVAB=-

Daląí informace o konferenci Hw-list