Mycka na nadobi

Petr Zahradnik clexpert@clexpert.cz
Čtvrtek Srpen 4 15:15:26 CEST 2005

Puvodni zprava ze dne 4.8.2005:

> Jakou myčku máš ?

Ahoj, je to Fagor LVE-460S.

> Já mám FAGOR LV35 IM a jelikož nehodlám servisáka pustit přes práh
> (vím co je to za verbež neb v tom dělám :-)

No me to povidej, on nam dement odebral mycku pred vanoci a byli jsme
mesic bez ni vcetne vanoc a ja musel utirat nadobi :-) Rozumis,
nevadilo mi, ze manzelka musi to nadobi myt, ale ze ja ji musim nekdy
pomahat a utirat ho :-) A to uz jsem myslel, ze ji z nej budu muset
dolovat nasilim, kdyz se nemel k tomu ji dovalit...

> Takže pokud se ti myčka zastaví a nic nedělá a ten stop je v kroku
> 17 (když startuje program 2, 3 nebo 4) nebo v kroku 41 (když dáš
> program 5) tak je to proto, že v předchozím kroku napustila vodu až
> vyplo tlakové čidlo, postoupila o krok, začala mejt a rozstříkala
> tolik vody, že tlakové čidlo zase rozeplo a ten programátor je
> navržený tak debilně, že neumí dopustit a prostě se zastaví.

Necham to manzelku zanalyzovat. Uz jsem ji tuhle rekl, at tu zavadu
poradne analyzuje. Ona totiz tvrdila, ze vzdycky je voda studena, kdyz
se to vypne. Pak ale zjistila, ze vetsinou je studena, ale ne vzdy je
studena.

Vysvetli mi prosim trochu ten pojem "rozstrikala po nadobi" - to mam
chapat jako ze mycka z nejake nadrze vystrika vodu po nadobi a do
odpadu a nebo proste jen je rozstrika vodu po nadobi a ta voda zustane
nekde viset na tom nadobi?

> Odkrokuj si programátor - krok 0 je STOP úplně nahoře a programátor
> má 59 kroků.

OK, proverim to.

> Řešení jsou dvě - buď si přidáš hladinu na tlakovém čidle nebo si

Priznam se, ze ja tu mycku videl vzdy pouze zvenku, vubec netusim, co
kde je tam za cidla. Zvladne to i pocitacovy expert? :-)

> tam dobastlíš dvě relátka na 220V tak aby byl schopen dopustit vodu
> i v tom následujícím kroku.

Jako automaticky dopusti? A to zvladne pocitacovy expert?

> Jinak mně to vzalo cca týden experimentů ale věřím tomu, že tabulka
> programátoru tak jak ji mám udělanou by zajímala i některé
> autorizované servisáky. Kručinský

To je stejne zajimave, ze oni tohle vsechno delaji na ty otocne
programatory. Proc tam proboha uz tenkrat nedali nejaky maly pocitac?

Petr Zahradnik, pocitacovy expert

Petr Zahradnik, Computer Laboratory
Obvodova 740/14, 400 07 Usti nad Labem
ICQ: 21215917, MSN: clexpert@clexpert.cz