Mycka na nadobi

Čtvrtek Srpen 4 14:05:16 CEST 2005

Ahoj.
Jakou myčku máš ?
Já mám FAGOR LV35 IM a jelikož nehodlám servisáka pustit přes práh (vím co je to za verbež neb v tom dělám :-) byl jsem nucen rozanalyzovat si celé schéma, mám i tabulku programátoru a doplnil jsem si tam dvě relé, které mi dopouští vodu když se rozstříká na nádobí (kupodivu je ten programátor navržený dost blbě). Takže pokud se ti myčka zastaví a nic nedělá a ten stop je v kroku 17 (když startuje program 2, 3 nebo 4) nebo v kroku 41 (když dáš program 5) tak je to proto, že v předchozím kroku napustila vodu až vyplo tlakové čidlo, postoupila o krok, začala mejt a rozstříkala tolik vody, že tlakové čidlo zase rozeplo a ten programátor je navržený tak debilně, že neumí dopustit a prostě se zastaví. Odkrokuj si programátor - krok 0 je STOP úplně nahoře a programátor má 59 kroků. Řešení jsou dvě - buď si přidáš hladinu na tlakovém čidle nebo si tam dobastlíš dvě relátka na 220V tak aby byl schopen dopustit vodu i v tom následujícím kroku. Jinak mně to vzalo cca týden experimentů ale věřím tomu, že tabulka programátoru tak jak ji mám udělanou by zajímala i některé autorizované servisáky.
Kručinský