vyber HDD

Jaroslav Lukesh lukesh@seznam.cz
Čtvrtek Srpen 4 14:35:17 CEST 2005

Dne středa, 3. srpna 2005 8:18 Pavel Novotný <novotny.pp@atlas.cz> napsal(a):
> Jinak je tomu u disku s petiletou zrukou (rada RE2), zde vyrobce (WD)
> bychazi z matematickeho modelu predpokladane stredni doby poruchovosti
> techto disku a v pripade teto rady je vase uvaha spravna.
> http://www.wdc.com/en/index.asp?Language=en

nenašel jsem tam nikde error rate (non-recoverable error rate). Asi se stydí s
tím vyjít ven, když má zkrácenou dobu na data recovery a nedoporučují ho pro
jiné nasazení než do raidu (ty reklamní kecy úplně dole, že je to i do
kdečeho, jsou tam nejspíš ze šablony).

Omlouvám se zároveň za předešlé mystifikace o spolehlivé řadě od WD, je to
totiž disk od Maxtoru - MaxLine III s chybou čtení lepší než 1 bit na 10e15
přečtených.

http://www.maxtor.com/_files/maxtor/en_us/documentation/data_sheets/maxline_iii_data_sheet.pdf

--

                        Jaroslav Lukesh
  This e-mail can not contain any viruses because I use Linux