vyber HDD

Snehulak snehulak@gmail.com
Středa Srpen 3 08:19:42 CEST 2005

SEAGATE  dava na disky tedkon 5 let zaruku ne ? myslim , ze to uz je
pohoda a pomoci SMART hodnot se da vetsina tech zavad lehce predvidat
a to plati pro vsechny disky .

btw. nachylnost disku zvetsuje zasadne jeho teplota kdo ma disk nad
nejakych 40-45 stupnu nemuze se divit , ze mu odejde driv.

snehulak