ATX vs ATX2 konektor

Pavel Novotny novotny.pp@atlas.cz
Středa Srpen 3 15:05:15 CEST 2005

Bacha na jednu vec rada zdroju ma definovany minimlni odber z obou 12V vetvi
a jednoduse je nelze provozovat s nulovym odberem z jedne z nich.

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On
Behalf Of Petr Zahradnik
Sent: Wednesday, August 03, 2005 2:49 PM
To: HW-news
Subject: Re: ATX vs ATX2 konektor

Puvodni zprava ze dne 3.8.2005:

> Problem je, ze na MB mam jen ATX. Pry se na to da dat redukce, ale
> zase mi nekdo rikal/cetl jsem, ze to obcas dela brajg s PCckem.

Specifikace ATX12V v2.0 je zpetne kompatibilni, konektor je o par pinu
sirsi, protoze ma dalsi vetev +12V navic. Jak uz napsal Martin, je potreba
si proste prekontrolovat, jestli ta jedna 12V vetev to utahne, protoze
druhou tim padem na starem MB nevyuzijes. To muze byt jediny "brajgl",
protoze jiny me moc nenapada... leda ze by ten zdroj delal problemy s tou
vubec nezatizenou vetvi 12V2.

Jinak, pokud chces tissi nez bezne, tak tohle je bezvetrakovy:

Fortron 300W Zens (Fanless), FSP300-60GNF

Ale docela mastny...

Petr Zahradnik, pocitacovy expert

Petr Zahradnik, Computer Laboratory
Obvodova 740/14, 400 07 Usti nad Labem