OT Jaky mobilni telefon vybrat ?

Pavel Dolanský dolnsky.pav@seznam.cz
Středa Srpen 3 14:57:48 CEST 2005

Asi bych se mel spise ptat v konferenci o mobilech, ale je to tam samy 15 hacker a odbornik na vsechno :-)

Podarilo se mi utopit mou starickou Nokii a  tak ac nerad musim poridit novy mobil. Pouzivam PDA (Ipag 4700) a tak mi velke smartfouny typu Nokia 9x00 pripadaji zbytecne, pri prohlizeni aktualni nabidky vyrobcu jsem nabyl dojmu, ze moc neni z ceho vybirat a jde cim dal tim vice o plastove sunty.
Nimene  me zaujali snad jen Motorola V3 RAZR, SE K750i a Nokia 6230i. V3 mi ale moc nesedla do ruky a tak ji skrtam.

K750i mi az prilis pripomina muj nejvetsi mobilni omyl a to T630, mam  proto nekolik dotazu, snad je mezi pritomnymi nejaky jeji stastny nebo nestastny majitel.
1. Jaka je mechanicka tuhost K750 ? U T630 mi silene vrzal kryt baterie, zvlaste pri psani SMS
2. Poznam na K750i, ze mi prisla SMS nebo mam zmeskany hovor pri vypnutem LCD  a to aniz bych cokoliv mackal ?
3. Kolik vydrzi na baterie ?
4. Lze v seznamu lidi zdruzovat do skupin, neco jako vsichni lide z firmy X jsou cleny skupiny X a kdyz kdokoliv z nich vola tak je na dispeji videt, ze do ni patri a clovek nemusi premyslet jaky ze to pan Novak zase vola.
5. Jak je to s rychlosti K750i ?
6. Jak je natom K750i z hledisk kompatibility BT a pouzitelnosti pro prenos dat presni do PDA a notebooku ?

Doporucili by jste nejaky jiny telefon

Predem dekuji za nazor, od vcerejska nahlizim do sveta mobilnich telefonu a jsem cim dal tim skeptictejsi zlata Nokia 8110i a jeji doba:-]