OT: Ptakopysk (Re: Disk pro notebook)

Saša Svobodová svobodova.alex@seznam.cz
Sobota Duben 30 22:02:27 CEST 2005

Hezký večír  :-)

    "....nicmene predpokladam ze vyjmenovana slova se nauci i mental."

    Tak tím bych si nebyla tak moc jistá :-D ;-)

					Saša K. Svobodová

            web: http://www.sasa.monty.cz

           mail: sasa.svobodova@centrum.cz
   mobilni mail: svobodova.alex@mujoskar.cz - max 120 znaků !!!

            ICQ:  260 344 186

David Belohrad wrote:

>Nevim z jakeho duvodu me osocujete. Vyjadril jsem svuj osobni nazor na
>vec.To jakym zpusobem posuzuji lidi se kterymi komunikuji jiste nechate
>na mem vlastnim zvazeni (nebo se mylim??). Samozrejme jazyk neni berna
>mince, nicmene myslim ze schopnost 'ovladnout jazyk' pomerne dobre
>reflektuje vlastnosti jedince.  V okamziku kdy se nekdo nenauci ani
>cesky (= porad mluvim o standardnim jedinci, tedy o cloveku ktery _je_
>schopen se naucit), jak pak asi komunikuje se zakaznikem? A kdyz se neni
>schopen naucit materstinu, jak se nauci cizi jazyk? Mate za to ze ucit
> [...]

---
avast! Antivirus: Odchozi zprava mozna cista :))
Virova databaze (VPS): 0509-5, 04.03.2005
Testovano: 30.4.2005 22:02:34