OT: Ptakopysk (Re: Disk pro notebook)

Rt jr@siliconbrain.biz
Sobota Duben 30 20:25:16 CEST 2005

>     myslím si že posuzovat někoho JENOM podle toho jak píše je docela
> nešťastné. Já se správně psát asi nenaučím nikdy.

Podle me letite zkusenosti je ovsem problem predevsim v tom, ze ten, kdo
neumi spravne psat, ma problem i se ctenim, resp. pochopenim obsahu
psaneho textu a obcas take s verbalnim vyjadrovanim. Prikladu se da
najit spousta v archivu teto konference.
Coz je ovsem v nekterych profesich fatalni problem.
Pak takovy clovek muze mit sebevic genialnich napadu, ale kdyz je neni
schopen rozumne sdelit svemu okoli ...
--
Rt

P.S. Tento prispevek neni miren na nikoho konkretniho...