OT: Ptakopysk (Re: Disk pro notebook)

Saša Svobodová svobodova.alex@seznam.cz
Sobota Duben 30 19:54:40 CEST 2005

Zdravím,

    myslím si že posuzovat někoho JENOM podle toho jak píše je docela
nešťastné. Já se správně psát asi nenaučím nikdy.

    A že někomu chybí latina ? Co komu brání si koupit učebnici a začít
se učit ? :-D  Kupodivu není tak strašlivě složitá jak se vesměs myslí.
Je hodně podobná češtině, což je někdy naškodu.

					Saša K. Svobodová

            web: http://www.sasa.monty.cz

           mail: sasa.svobodova@centrum.cz
   mobilni mail: svobodova.alex@mujoskar.cz - max 120 znaků !!!

            ICQ:  260 344 186

Snail Instruments wrote:

>Me treba docela mrzi, ze jsem na gymplu nemel latinu. Ne ze bych ji k
>necemu potreboval, ale koneckoncu "i delnik ze sroubarny si muze precisti
>Vergilia v originale"...
>
>J. Hanzal

---
avast! Antivirus: Odchozi zprava mozna cista :))
Virova databaze (VPS): 0509-5, 04.03.2005
Testovano: 30.4.2005 19:54:48