OT: MS Outlook - dva SMTP

Tomáš Skočdopole hoppik@seznam.cz
Sobota Duben 30 14:46:03 CEST 2005

Dobry den!

Chtel bych se jen pozeptat, jestli tu nekdo nevi reseni:
Na notebooku mam MS Outlook 2003. V praci mame pevnou linku k netu. Provider nam dal jmeno jeho smtp serveru, prez ktery musime odesilat postu. Doma mam pripojeni prez telefon u VOLnyho. Takze SMTP server je smtp.volny.cz.
Kdyz jsem pripojenej v praci, nezna to smtp server VOLnyho a kdyz jsem doma, nezna to smtp server naseho providera. Proto resim problem jak nastavit do outlooku 2 smtp servery. Vzdy po prichodu domu musim vlezt do nastaveni uctu, zmenit smtp server a po prichodu do prace naopak...

Nebo nevite o nejakem verejnem (public) smtp serveru ktery by byl spolehlivy a zaroven pristupny odevsad.

Predem dekuji za pripadnou pomoc.
S pozdravem Tomas S.