OT: Ptakopysk (Re: Disk pro notebook)

mjfox@centrum.cz mjfox@centrum.cz
Sobota Duben 30 10:28:12 CEST 2005

> Paralely se daji najit leckde. I treba v hardwaru a softwaru. Zkuste
> ceckarum zjednodusit cecko a umlati vas srolovanymi protokoly o
> chybach pri linkovani :-)

Tomu se rika uhodit hrebicek na hlavicku ;) Ja osobne jsem s programovanim skoncil u staryho dobryho jednoduchyho Pascalu (abych nekecal, jednou jsem naprogramoval jednu 89C51 a psal jsem to v ASM), pac napsat program v Ccku jsem nedokazal bez toho abych se s kazdym prikazem koukal do helpu, jesi jsem ho napsal spravne... podle toho taky ve skole vypadaly vysledky pisemek vs. zkouska z psani programu na PC.

K psani y/i --> ostatni jazyky (nemecky, anglicky, francouzsky, rusky...) pouzivaj obe pismena? Ja myslim, ze jo. Nevite proc?

Jinak ja osobne kdyz neco pisu, tak prave u I vs. Y jsem si 100%-ne jistej, co tam patri (na rozdil od S vs. Z nebo carky ve vete... napriklad).

P.K.