[OT]: Knoppix mazani souboru

Jaroslav Buchta buchta@compelson.cz
Úterý Duben 26 08:31:48 CEST 2005

A co proste zkopirovat data a disk proste zformatovat? Stejne tam po windows
jinak zbyde nejake svinstvo (program files, doc&set, kos ....)

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz]On
Behalf Of Snail Instruments
Sent: Tuesday, April 26, 2005 8:22 AM
To: HW-news
Subject: Re: [OT]: Knoppix mazani souboru

>Ja bych na to pouzil bud bootovaci disketu Win98 s nahranym Volkov
>Commanderem (mam takovou) nebo bootovaci CDcko (kde je bootimage vytvoreny
>z te Win98 bootovaci diskety). Funguje to taky spolehlive. Pro Linuxoveho
>"analphabeta" (jako jsem ja) idealni reseni ;)

Tohle jsem zkousel, teda nabootoval jsem z instalacniho CD a zrusil
instalaci, ono to pak skoncilo v C:>, ale ty soubory byly zrejme z te
zrusene instalace v pouziti. Zkusim smazat ten win.com, ale dneska se k
tomu nedostanu.

Je mozny, ze v knoppixu byl ten disk jako read-only, nabootoval jsem tim
failsafe, protoze sitovou kartu to nedetekuje spravne.

J. Hanzal