[OT]: Knoppix mazani souboru

Snail Instruments snail@iol.cz
Úterý Duben 26 08:22:02 CEST 2005

>Ja bych na to pouzil bud bootovaci disketu Win98 s nahranym Volkov
>Commanderem (mam takovou) nebo bootovaci CDcko (kde je bootimage vytvoreny
>z te Win98 bootovaci diskety). Funguje to taky spolehlive. Pro Linuxoveho
>"analphabeta" (jako jsem ja) idealni reseni ;)

Tohle jsem zkousel, teda nabootoval jsem z instalacniho CD a zrusil
instalaci, ono to pak skoncilo v C:>, ale ty soubory byly zrejme z te
zrusene instalace v pouziti. Zkusim smazat ten win.com, ale dneska se k
tomu nedostanu.

Je mozny, ze v knoppixu byl ten disk jako read-only, nabootoval jsem tim
failsafe, protoze sitovou kartu to nedetekuje spravne.

J. Hanzal