Rabbit kontrolery (Was: Re: Colna deklaracia z usa + reexportmimoEU)

MK info@mcu.cz
Pondělí Duben 25 07:32:32 CEST 2005

> Mimochodem jak to vypada s tim development kitem, ktery jsi tu avizoval o
> vanocich. Tenkrat kdyby byl k mani bych do nej urcite sel, vahal jsem sice
> nad GNOME od p.Pouchy, ale ten by vysel na stejne penize a stejne bez
> upravy
> fw bych jej nemohl rovnou pouzit. Takze mi vychazel lip ten Rabbit.

No plany jsou realitou casto meneny :-(
Je cmarnuta DPS, predjednana legalni distribuce DClite,
udelano cca 10 prikladu a zajistena dodavka RCM37xx.
Prakticky je to potreba jeste ucesat, udelat dokumentaci
atd, atd, atd. Tak 7-10 dnu intenzivni prace, ale nejsou
stale lidi :-(

S pozdravem
MK