Rabbit kontrolery (Was: Re: Colna deklaracia z usa + reexportmimo EU)

RV vicek.radek@cpost.cz
Pondělí Duben 25 07:24:28 CEST 2005

Mimochodem jak to vypada s tim development kitem, ktery jsi tu avizoval o
vanocich. Tenkrat kdyby byl k mani bych do nej urcite sel, vahal jsem sice
nad GNOME od p.Pouchy, ale ten by vysel na stejne penize a stejne bez upravy
fw bych jej nemohl rovnou pouzit. Takze mi vychazel lip ten Rabbit.

RadekCX