C51 fprint

MK info@mcu.cz
Sobota Duben 23 20:37:36 CEST 2005

> odpoved
> vlastne potreboval)
> spatne)

No to jsem uz jsem prece vysvetloval ???
odesilas pres printf("hallo")  a nastavis na zacatku TI
tak si printf("hallo") zjednodusene rozepis a musi to byt jasne

printf("hallo"){
  while (!TI);  TI=0; SBUF= "h";
  while (!TI);  TI=0; SBUF= "a";
  while (!TI);  TI=0; SBUF= "l";
  while (!TI);  TI=0; SBUF= "l";
  while (!TI);  TI=0; SBUF= "o";
}

funkce printf() konci IHNED po naplneni SBUF a teprve po jeho
vyprazdneni se nastavi TI=1, Osobne simulator v uVision nepouzivam,
ale pokud je slusny, tak od ukonceni printf() do nahozeni TI
by mela uplynout konstantni doba (konstantni pocet hodinovych cyklu),
coz ale nemusi byt konstantni pocet instrukci, ze :-)))))))

> Kosto jestlize je neco spatne, tak to klidne rekni, ale delam na co mi
> muj mozek staci (navic moje velmi spatna anglictina).
> Navic si zkus nahodit TI  tesne pred f-ci printf, krasne to odsimulujes
> ale
> s odesilanim jsou nejake problemy. Uz o tom byla jednou rec a ty jsi byl
> jako jeden hl. akter.

Asi bych zacal tim, ze bych pretizil putchar() na praci pod interuptem
jak se doctes na www.keil.com v nektere AN :-))))

Co to je "tepl_priznak" co je na nej navazano ??

S pozdravem
MK

PS: budu muset s haveti a pak asi pujdu plavat, takze odpoved mozna az rano