C51 fprint

Prichy prichy@volny.cz
Sobota Duben 23 20:11:28 CEST 2005

>-mam na 8051 (89AT52) napsanou rutinku pro prijem rs232 s prerusenim

pro prijem!!, je to s timeout a testem na ENTER

static void com_isr (void) interrupt 4 using 2
{
tepl_priznak = 1;
if (RI != 0)
  {
  RI = 0;
  buf[buf_count] = SBUF;
  if (buf[buf_count]=='\r') {TI= 1;ES=0;}   // zde nahodim TI aby mi printf()
                                            // (hl. smycka) vubec neco odeslala
  buf_count++;
  serial_count= 20;}                        // odecita hl. smycka,
                                               kdyz nedojde k zachyceni celeho prikazu
                                               vc. 0Dh (doufam, ze se zase nepletu)
                                               po urc. case smaze buf[];
}

>- na vyslani pouzivam fprint a nahazuji a shazuji TI jak potrebuji

Proc potrebuji po printf() dat do nuly? Abyc nemel kazdou druhou
instrukci "tepl_priznak = 1;...." (preruseni)

>- pri prijetí platneho prikazu z 232-ky nahodim TI a pouziji fprint na
odpoved
>- pri simulaci projdu radkem fprint......; a vynuluje se TI (coz bych
vlastne potreboval)
>- ale po nekolika (hodne) instrukcich je opet nahozeno (coz je pro me
spatne)

Kosto jestlize je neco spatne, tak to klidne rekni, ale delam na co mi
muj mozek staci (navic moje velmi spatna anglictina).
Navic si zkus nahodit TI  tesne pred f-ci printf, krasne to odsimulujes ale
s odesilanim jsou nejake problemy. Uz o tom byla jednou rec a ty jsi byl
jako
jeden hl. akter.

Sorry za spatne vyjadrovani, vim o tom svem problemu.