DYNAMO AKO MOTOR

Ivan SMREKOVSKÝ rozne.forum@zoznam.sk
Pátek Duben 22 22:25:33 CEST 2005

To by som Vam bol moc vdacny, pretoze AR mam len cervene, aj to len par
starych rocnikov.Teda by som Vas pekne poprosil, ked budete mat cas, pozrite
sa mi na to. Moc krat dakujem.
Ivan Smrekovsky
ivan.smrekovsky@stonline.sk

----- Original Message -----
From: "Jan Kuba" <jan.kuba@seznam.cz>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Friday, April 22, 2005 10:06 PM
Subject: Re: DYNAMO AKO MOTOR

Asi rok, mozna dva zpatky  projdete modre AR. V jednom z nich  se
pomerene detailne venuji teto problematice a zapojení jednotlivých druhu
stejnosmernych a universalnich motoru. Konkretne Dynamo jako motor je
tam popsano myslim tez.
Kdyby nebylo zbyti, jsem ochoten ho najit ( na CD) a poslat jako pdf-ko.
Honza