DYNAMO AKO MOTOR

Jan Kuba jan.kuba@seznam.cz
Pátek Duben 22 22:06:16 CEST 2005

Asi rok, mozna dva zpatky  projdete modre AR. V jednom z nich  se
pomerene detailne venuji teto problematice a zapojení jednotlivých druhu
stejnosmernych a universalnich motoru. Konkretne Dynamo jako motor je
tam popsano myslim tez.
Kdyby nebylo zbyti, jsem ochoten ho najit ( na CD) a poslat jako pdf-ko.
Honza