Hlídač kytiček

Jirka zaloha@volny.cz
Pondělí Duben 18 15:23:14 CEST 2005

Vzdyt to podrobne pisu v originalnim prispevku, firma Lebis a knoty od
nich (konkretne http://www.lebis.cz/order_trlebis.php az dole)...
Material je rekl bych nejaky PP, mozna PES, vtip je v tom, ze struktura
knotu je z velmi jemnych vlaken (vzhledove to pripomina hrubou skelnou
tkaninu, ale  vlakna jsou velmi jemna). Ona treba i mikrovlaknova uterka
dobre saje vodu a pritom je to 100% "umelina" (hrozna na dotek).

Jinak jsem ty knoty videl prodavat i jako "knoty" bez oznaceni v
kvetinarstvi, cili tam nemuzu slouzit zkusenosti. Ty od Lebise ale
funguji dobre a nehniji.

---
Jirka