RE: Hlídač kytiček

Kručinský Ladislav ladislav.krucinsky@linde-mh.cz
Pondělí Duben 18 13:25:35 CEST 2005

Jirko, prosím jaký zvolit materiál těch knotů ? Musí to být smáčivé pro vodu a zároveň nesmí plesnivět. Něco takového, jaké používá ve svých truhlíkách firma ... (nevzpomenu si ale ty truhlíky jsou známé...).
A druhá podotázka - kde k tomu přijít - potřebuju to ženě do skleníku, takže dvě tkaničky jsou málo...
Když mi poradíš, tak prozradím levný systém na udržování hladiny vody ve spodní nádobě...

Kručinský