OT: ruka trhu ...Seriak (nejlip 100% 16550 slucitelny) na PCMCIA

Jaroslav Buchta buchta@compelson.cz
Pondělí Duben 18 09:45:41 CEST 2005

No tem paskam bych zase tak moc neveril, aspon co jsem koukal po par letech
na SVHS-C z kamery - dost zhoršená kvalita (hlavně dropouty)
ze prectu mini-DV za 10 let bych veril jeste min, nez u DVD, ta kvalita bude
urcite dost jinde nez u klasickych dat pasek.
Ja udržuju permanentni zalohu dulezitych veci (prace, foto, video) na
nekolika HDD (v ruznych kompech nebo na USB),  to mi přijde nejspolehlivější
(a nejpohodlnější), to nejdulezitejsi vypaluju teda taky na 2 +RW, ale spis
jen ze zvyku...
Zatim staci vyrobci drzet krok s mymi naroky na kapacitu :-)

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz]On
Behalf Of radek kasal
Sent: Monday, April 18, 2005 9:21 AM
To: HW-news
Subject: RE: OT: ruka trhu ...Seriak (nejlip 100% 16550 slucitelny) na
PCMCIA

Máte pravdu, trvanlivost DVD záznamu je jedna velká neznámá. Zatim to vypadá
tak, že domácí video vypalovat vždy na dva disky od dvou různých výrobců a
čas od času kontrolovat. Druhá cesta je nechat si původní záznam na miniDVD
a nebo si na kazetu nahrát již sestříhané video. Přece jen, pásky jsou
prověřené časem. Tvrdí se, že DVD_RAM mají největší trvanlivost, pak údajně
DVD+-RW, pak DVD+-R a já bych na závěr dal DVD+-R DL.
 Kdo jste stříhal analogový záznam a digitální, tak mi dáte za pravdu že
rozdíl je obrovský. Digitální technika vede jak v rychlosti, kvalitě tak v
pohodlnosti. Raději si držim digitální originál a v rychlosti ho sestříhám
(vypustim scény) než bych kopíroval již hotový z VHS na VHS.

Radek