OT: ruka trhu ...Seriak (nejlip 100% 16550 slucitelny) na PCMCIA

jiri@bezstarosti.cz jiri@bezstarosti.cz
Sobota Duben 16 17:43:22 CEST 2005

Desne miluju, kdyz mne poucuje o tom co je dobre a spatne nekdo, kdo o tom
akorat keca a udelal sam s odpustenim hovno, aby neco zmenil.

Nelibi se Vam lacine dily do PC ci elektronika z Asie, protoze si myslite,
ze je tam nekdo vyrabi nelidskym zpusobem ? Tak je nekupujte. Nelibi se Vam
ze smrdi elektrarny ? Neberte elektriku. Nelibi se Vam ropa, nepouzivejte
plasty, nejezdete auty. Nelibi se Vam tyrani zvirat ? Nejezte maso a
nepouzivejte kozene veci. Nelibi se Vam zemedelstvi ve velkem ? Kupujte
ekologicke v malem produkovane potraviny. Nelibi se Vam kaceni lesu ?
Nepouzivejte papir. A to jsem teprve zacal ...

Neco se Vam nelibi ? A co jste udelali proto, aby to bylo jinak ?

Tak uz konecne prestante poucovat, na to neni nikdo zvedavej, jmenovite pak
ja ne, specialne v pripade, kdyz lacine elektroniky z Asie mate plny byt a
pri jejim pouzivani vzdy myslite na lidske nestesti.

--
Jiri Bezstarosti