OT: ruka trhu ...Seriak (nejlip 100% 16550 slucitelny) na PCMCIA

MK info@mcu.cz
Sobota Duben 16 12:36:26 CEST 2005

> Hodně elektroniky kompletují dětské domovy (dá-li se to vězení tak nazvat)
> v číně...

Dvakrat jsem uz vztekle (milosrdne k adresatum) smazal reakci, ale dobre
mate ji mit

Humanismus je ve sve podstate strasne pokrytecky. Alespon ve forme zde
(pro pomaleji chapajici - "moderni, kulturni a civilizovany svet")
predvadene.
Fakt neni nad to plkat o detskych domovech v Cine, hladomoru v Africe,
poslat tu a tam par drobnych humanitarnim organizacim (a zivit tim hlavne
parazitujici aktivisty), ci si snad nedejboze adoptovat si sveho cernouska.

Ruku na srdce, kdo z plkajicich je ale ochoten se zrici sveho zivotniho
standardu, kdo je ochoten se sebrat a jit kopat do Afriky studny, ci do
te Ciny jit opatrovat deticky do koncetraku.

Mozna jeden z tisicu, ale to je tak vse - ostatni budeme jen plkat a
pohorsovat
se nad temi strasnymi pomery a hroznymi osudy.

Ne nedeste se, nejsem jeden z tisicu. Jen jsem si dokazal polozit a
odpovedet
na par otazek:
- Proc se tvarit jak posledni spravedlivy?
- Proc davat na obdiv vlastni pokrytectvi?
- Proc mam sakra mit mindrak z toho, ze nedokazu diky sve zbabelosti,
lenosti a pohodli udelat vic?

Stacilo si prestat lhat a priznat si, ze na to proste nemam. Stal jsem se
cynikem,
ktery je sice davem pokrytcu odsuzovan, ale alespon si na nic nehraje.

S pozdravem
MK