OT: ruka trhu ...Seriak (nejlip 100% 16550 slucitelny) na PCMCIA

Jirka zaloha@volny.cz
Pátek Duben 15 16:27:58 CEST 2005

mjfox@centrum.cz napsal(a):

> IMHO je to trosku jinak:
.
.
.
> Je to proste o tom, jak moc exoticky produkt shanite.

Ja jsem napsal totez, jen jinymi slovy a strucneji. A proc do toho
montuju globalizaci? Protoze to, co je tak (az nesmyslne) levne, busi po
vagonech nebo spis vlacich nekde v Cine nebo Africe....nebo kdovikde a
za podminek, ktere radeji ani nechci znat.

--
Jirka