Vkladani textu do videosignalu

MK info@mcu.cz
Středa Duben 13 18:30:31 CEST 2005

> Jo toto reseni jsem uz nekde videl a uz jsem si to propocital, zrejme by
> to slo a znaky by byly akorat. Ale jiste uskali ktereho jsem si vedom tu
> Vam ted popsal MK, vicemene mi potvrdil to ceho se obavam a proc bych
> toto radsi nechal spec. obvodu nebo treba PLD.

Nerad bych aby zase vznikl z mych slov chybny dojem.
Ne ze to nejde jen s MCU, opak je pravdou - jde to.
A obdobne plati o PLD - budete muset resit naprosto stejny
problem - synchronizaci na TV signal.

Ted napisu neco kacirskeho :-)))
Co se tak podivat po Cinanech. Pravidelne od nich dostavam
nabidky na ruzne "udelatory" k PC. V nektere jsem si vsiml
i tytulkovace rizeneho pres USB v cene cca 50$.

S pozdravem
MK