Vkladani textu do videosignalu

Pavel pavel_t@centrum.cz
Středa Duben 13 17:38:01 CEST 2005

> Tak to nenazvite "vkladanie znaku" ale "vysielanie po SPI", je to tak
> prijatelnejsie (predpokladam, ze tie eZ8 maju SPI v nejakej forme)?

Jo toto reseni jsem uz nekde videl a uz jsem si to propocital, zrejme by
to slo a znaky by byly akorat. Ale jiste uskali ktereho jsem si vedom tu
Vam ted popsal MK, vicemene mi potvrdil to ceho se obavam a proc bych
toto radsi nechal spec. obvodu nebo treba PLD.

Jinak SPI mam v eZ8 k dispozici a pomerne dost veci u nej nastavim.

> Ja osobne by som to v tomto okamihu riesil niecim ako ATMega8, mozno by
> sa dokonca dalo polaborovat s internym RC oscilatorom...

No prave toho RC oscilatoru bych se zde bal.

Pavel