náhrada MC3362

Jirka zaloha@volny.cz
Středa Duben 13 10:50:55 CEST 2005

Pavel Brabenec napsal(a):

> Zdravim,
> Cim v nove konstrukci nahradit MC3362? Nejaky novejsi obvod a nejlepe dostupny:).
> Prolezal jsem stranky vyrobcu ale vcelku bezuspesne:(

No jo, no.... Motorola (ONsemi nebo jak uz se to zase jmenuje jinak) se
vcelku uspesne vybodla na vsechny tyto prijimacove obvody. Nechapu proc,
ale holt to tak je.

Pokud jde o jeden kus (jednu konstrukci), tak se cas od casu jeste nekde
nabizeji a resenim je jich proste nekolik koupit (i s ohledem na
pripadny prirustek poctu pristroju ci opravy). Pokud jde o serii, je to
zrejme slabsi..

Docela by me ale zajimalo, z ceho vyrabeji nejruznejsi producenti malych
CB apod., kde se tyhle obvody celkem casto vyskytuji....

--
Jirka