RE: OT:Re: Cinitel kraceni

jan kuba Jan.Kuba@seznam.cz
Středa Duben 13 08:39:22 CEST 2005

Suhlas, jen se ale podivej, kolik Hamu si dneska neco udela. Oni  si to radsi koupi( maj recht , ve vysledku je to prijde lacineji)  Za tech starejch casu bylo kouzlo hlavne  v tom, ze kazdej vedel jak to ci ono pracuje , proc atd. A v tom bylo to hezky. To ze to nekdy neslo ( casto  ) -  nevim, proc by to byla ostuda. Proste se to opravilo, improvizovalo, lidi vic vedeli vo co go.
Alespon ja to tak citim.
Dneska ctu v diskusich jen o tom, kdy uz bude novy kenwood, proc ta ci ona firma ma tak drahe anteny, nebo kde maji nejlevnejsi zdroj. Tuhle jsem detl inzerat:
Koupil jsem si TS570 z druhe ruky a potreboval bych nekoho aby mi ho poradne vyladil a nastavil dobrej výkon.
To mluvi za vse!

> [...]
> jsi vyrůstal. Já ty časy pamatuji taky. Ale u nás když něco nefungovalo byla
> to ostuda pro toho, kdo závadu způsobil. A je úplně jedno zda v zařízení
> svítily lampy nebo tam jsou IO.
> Ta zařízení tenkrát byla taky velmi drahá. Vzpomeňte si jaké platy jsme
> tenkrát brali. Když si vzpomenu na MAA661 za 90, KC508 za 50, MH7400 za 300,
> BFR90 za 500(z inzerátu)... a mohl bych pokračovat.
> Takže amatéři se dnes spíš dělí na ty, co jsou ochotni do toho potřebné
> prostředky a neuvěřitelné množství práce vložit a na ty, co pořád fňukají a

 Jo treba mas moznost si vydelat. Jsou tu ale taci, kteri by moc  chteli ale nejde to. Proste o tu praci, ktera by jim neco vydelala nezavadi. Znam takoveho. Bydli v pohranici, ma tam rodinu.
Ale mas pravdu. Muze dojizdet treba do nemec, na rodinu se vy*** .
Je to i o prioritach.

Já taky na mnoho věcí, které bych chtěl nemám. Ale