OT:Re: Cinitel kraceni

Karel Odehnal confhw@seznam.cz
Úterý Duben 12 22:04:13 CEST 2005

Honzo jasne, ze to stalo nejake penize. Da se ale spousta veci sehnat
na burzach, vyprodejich apod.

Radioamaterina nemusi byt nutne jen komercni zalezitosti. QRP
(zarizeni s malym vykonem pro ty co neznaji tuto zkratku) postavis za
100,- Kc. Obdobne zarizeni velice dobrych parametru pak za 1000,- Kc.

Samozrejme pokud chces dosahovat spickovych vysledku, musis mit
spickove vybaveni, ale to stejne napriklad v automobilovem sportu a
jinde.

Karel OK2ZI