OT:Re: Cinitel kraceni

Jan Kuba jan.kuba@seznam.cz
Úterý Duben 12 18:23:50 CEST 2005

Tomáš Hamouz napsal(a):

>Souhlasim jen castecne. S vyjimkou drevnich dob, kdy nebylo vubec nic,
>takze vsichni si museli neco postavit sami se uz pred drahnou dobou
>amateri rozdelili na provozare a konstruktery, podle prevladajici
>cinnosti.

Jezis to byla krasna doba, prijelo se na kopec, dodelavalo se na miste ,
vse se schanelo, kdyz to clovek sehnal/vyrobil mel z toho radost!
Par let jsem to zazil!
Pred rokem jsem byl na jednom nejmenovanem kopci na UKV zavodu.
Prijel tam jeden "HAM" v Ofroadu , rozbalil nadobicko, nikde zadnej
vakl, vsechno sedelo, blejskalo se, proste profi.
Odjel zavod, zabalil a odjel.  Ne ze bych mu zavidel to nadobicko za
bezmala odhadem 200kkc , ale vzpomel jsem si, kdyz jsme jezdili na kopce
pred 15 lety s Skoda 1203  a nekomercne  a opravdove "amaterili"
Je mi to trochu lito, ta doba je nenavratne pryc, tu komercni euforii
pocituju bohuzel i na sobe.
Kolikrat zvazuju zda neco neco vubec  delat, bastlit, opravovat, stale
to casove analyzuju...atd.
Tenkrat jsem vse delal pro radost. Jo taky jsem byl mladsi.

>Akorat ted se konstrukcni cinnost preleva do oblasti co se
>tovarne nevyrabi

 A co se ndes nevyrabi tovarne?

>(aby to vzapeti nekdo zacal tovarne vyrabet :-((( )

   tak....to jo