DSP audio filtr na PocketPC či DSP?

Petr Stetina petr@lab.cz
Pondělí Duben 11 13:55:10 CEST 2005

Petr Stetina wrote:

>Stahnete si z PalmOne dokument "Simplified SDIO Card Specification.PDF".
>Tam najdete vsechno, co potrebujete. Zjednodusene se da rici, ze rozdil
>mezi normalni SD kartou a SDIO kartou je v tom, ze SDIO karta ma navic
>preruseni. HW neni nijak slozity - 2 vstupni piny (CLK + DI) 2 vystupni
>piny (DO + IRQ). Zakladni protokol mate hotovy behem par dnu.

Jeste jsem zapomnel dodat, ze si muzete u PalmOne objednat SDIO
Development Card, coz je testovaci deska s nejakym PICem a pameti urcena
pro vyvoj SDIO karet.

BTW: pokud by se nekdo chtel pustit do amaterske vyroby SDIO karty pro
platformu Palm nebo PPC, nabizim spolupraci. Mam k dispozici Palm i PPC.

--
Petr