DSP audio filtr na PocketPC či DSP?

Petr Stetina petr@lab.cz
Pondělí Duben 11 11:48:01 CEST 2005

Vojtěch Bubník wrote:

>Díky za odpověď.
>
>Pokud vím, tak snad jediné universální řešení je IRDA. Ale potom bych musel patrně implementovat rozhraní IrCOMM? Máte s tím zkušenosti?
>
>Seriové porty se do nových levnějších PDA neosazují. Navíc se seriovým portem je ta potíž, že alespoň na mém stařičkém Palm V se kontakty špiní a konektor je značně nespolehlivý.

Palm V je vykopavka. Na druhou stranu jsem asi pred rokem stavel
prevodnik RS232/1-Wire pro muj Palm m500 a funguje dodnes bez problemu.

>Pokud vím, tak valná většina novějších PDA má SD slot. Nejsem si ale jistý, jestli když obsahuje SD/MMC slot, jestli také podporuje SDIO, a jaká pakárna bude přemluvit OS, aby přez SDIO komunikoval. Máte s tím zkušenosti?

To, ze ma PDA MMC/SD slot neznamena, ze musi podporovat SDIO. Pokud
vezmeme jako priklad platformu Palm, tak nejjednodussi cesta k vyvoji
SDIO karty je prihlasit se do Pluggedin programu na adrese
http://pluggedin.palmone.com/regac/pluggedin/index.jsp

Tam si stahnete specifikaci SDIO, ovladace pro Palm OS a hlavne headery
a knihovny ktere vyuzijete pri vyvoji aplikace.

Jako zaklad si vyzkousejte komunikaci s pametovou SD nebo MMC kartou. Az
to zvladnete, zkusite si komunikaci s komercni SDIO kartou a nakonec si
vyrobite vlastni SDIO kartu.

>Jak se hardwarově SDIO karta provede?

Stahnete si z PalmOne dokument "Simplified SDIO Card Specification.PDF".
Tam najdete vsechno, co potrebujete. Zjednodusene se da rici, ze rozdil
mezi normalni SD kartou a SDIO kartou je v tom, ze SDIO karta ma navic
preruseni. HW neni nijak slozity - 2 vstupni piny (CLK + DI) 2 vystupni
piny (DO + IRQ). Zakladni protokol mate hotovy behem par dnu.

--
Petr