Dioda

Pavel Prochazka.zde.cz hacesoft@mujmail.cz
Neděle Duben 10 19:29:48 CEST 2005

Ok. pouzil jsem zapojeni dle datasheedu. a zde je muj vytvor:
http://prochazka.d2.cz/FTDI_2232C_MODUL.pdf
nevim si rady s resetovacim pinem. v doporucenem zapojeni je pri
externim a internim napajeni pokazde jinak zapojen. tak jsem to chtel
vyresit diodama. Ale pokud ma nekdo lepsi reseni, tak si necham poradit...

P.S. obvod z 5V na 3.3 je momentalne mimo misu. musi se predelat...

Pavel Prohazka.zde.cz