Dioda

Jiri Drozd jirkonf@seznam.cz
Neděle Duben 10 18:41:02 CEST 2005

    A na co potrebjete v tomhle pripade diody kdyz chcete jumperem volit
napajeni USB / exsterni? Ja bych tam dal jumper se trema pinana, potom
by na pin 1 vedlo napajeni z USB, na pin 3 napajeni z externiho zdroje
(predtim treba prohnane usmernovacem a stablikem a vystabilizovane na
5V), pin 2 vstup napajeni vaseho zarizeni. Potom jumper v poloze 1-2
znamena napajeni z USB, v poloze 2-3 z externiho zdroje. Porad nikde
nevidim potrebu te nizkoubytkove diody...

JDrozd