OT: cola etc - Re: stojan na vodu

Jirka zaloha@volny.cz
Sobota Duben 9 13:55:03 CEST 2005

Jaroslav Lukesh napsal(a):

> Jinak pan Jirka ma opet pravdu, ale az na detail kdyz je starosta zaroven
> clenem predstavenstva VaK jako treba u nas a na pripominky zvysoka se*e
> (nikdo ho uz davno nechtel, presto byl zvolen - ono stalinske "volby vyhrava
> ten kdo pocita hlasy" plati stale). Napriklad u nas tece z kohoutku zdravotne
> zavadna voda a cisterna s pitnou vodou, kterou VaK ma zajistit (neb platime
> za dodavku pitne vody), nikde. A treba kojenecke vody jsou dnes prakticky
> nutnosti (mimochodem cekame prirustek, kdo uhadne kolikaty?).

Nikdy jsem nezpochybnil kojenecke vody, o tom tu rec ale nebyla (kojenec
je treba mnohem citlivejsi na dusikate latky ve vode nez dospely). A
pokud mate opravdu zavadnou vodu, asi take neni co resit - takovych
pripadu ale zrejme moc nebude (spis asi na vesnicich se znecistenymi
spodnimi vodami/studnami apod.).

K tomu starostovi: neverim na zmanipulovane volby (myslim tim napr.
manipulaci s hlasy v urnach). Holt to spis bude tak, ze Vy si myslite,
ze ho "nikdo" nechce a on zatim ano, lepe receno lidem je to jedno, jsou
zhloupli apod. To je zakladni problem teto zeme, ne nejake volebni
podvody apod.

Posledni vec: takrka vsechny problemy lze resit, zverejnit je apod.,
jenze to holt chce usili apod. a dost velkou aktivitu, coz nekteri
hlupaci (tim samozrejme nemyslim Vas...) odmitaji, zesmesnuji, nechapou
  atd. Klasicka kombinace je odborne velmi kvalitni, jinak ale
katastroficky jedinec. Priklady netreba uvadet.

--
Jirka