OT: cola etc - Re: stojan na vodu

Lukas Burda burdal1@feld.cvut.cz
Sobota Duben 9 13:16:23 CEST 2005

> Pane Hanzal, kdyz se do coly přestal davat kokain, vy jste ji urcite jeste
> nepil. Ale nebojte, davaji se jine, mnohem navykovejsi latky (dnesni nejvetsi
> vyrobni tajemstvi firem neni uz ani tak originalni receptura, jako prave tyto
> latky), nejen do onoho piti.

Zajimave je to, ze navikova latka v Pepsi a Coca cole ja zamenitelna.
Pokud je akce Pepsi 2,5l nemam problem prejit na pomerne dlouhou dobu
k Pepsi. Jsou tyto firmy vubec konkurencni? V dnesnim globalnim svete
opravdu nevim... Kazdopadne na sobe ale navik pozoruji. Sice namam
vazny problem vysadit, ale prece jenom po druhem, tretim dni mam opravdu
pocit, ze bych si dal colu. No mozna muzu zkusit najkou zalobu?

Lukas Burda