Zkritizujte mi napad na kratkovlnny prijimac

danhard@volny.cz danhard@volny.cz
Pátek Duben 8 11:44:12 CEST 2005

Doporucuji nastudovat vlastnosti smesovacu z pohledu na
zpracovavanou dynamiku, vlastniho sumu a jeho frekvencni zavislosti
(tj. s ohledem na demodulaci, kdy ze smesovace leze uz nf signal),
pozadavky na kvalitu signalu oscilatoru (amplitudovy a fazovy sum a
zkresleni). Smesovaci se proste nevyhnete, at k posunu na
mezifrekvencni kmitocet, nebo pri pouziti jako synchronni
usmernovac.

Danhard

--
Zkoušejte vysokorychlostní nonstop internet VOLNÝ ADSL 14 dní
ZDARMA! Již déle neváhejte! Prvních 500 zákazníků navíc získá