vzorky

"Z.Antonín" zdenek.antonin@atlas.cz
Pátek Duben 8 11:07:30 CEST 2005

Podle me je to ale veci kazde firmy, jestli ty vzorky chce davat nebo
prodavat. Vzdyt je spousta firem, ktere je vubec nedavaji (nebo alespon
tak okate nenabizeji). A tak by to podle me melo zustat, protoze ja jsem
se urcite nechal ovlivnit tim, kdo mi vzorky poslal a kdo ne. Proto dnes
nepouzivam atmel, ale pic a procesory od TI. ne ze bych vuci atmelu
citil zast a byl nastvany, ze mi neposlal vzorek v hodnote par korun,
ale proste jsem se ucil elektronice, ucil se pouzivat jednocipy a to co
jsem mel doma zadarmo jsem zkusil jako prvni a u toho zustal. Obe dve ty
firmy ve me ziskaly fandu a i kdyz zatim negeneruji zadne velke odbery,
tak si myslim ze to za to tem firmam stalo. A navic jsem teprve na
zacatku kariery :-) Faktem je, ze kdyby byly vsechny vzorky placene, tak
bych si neco vybral a koupil taky... Ale takhle se mi to libi vic.