vzorky

Jaroslav Buchta buchta@compelson.cz
Pátek Duben 8 11:08:11 CEST 2005

No jo, ale to uz pak nejde o vzorky, ale normalni zbozi...
Cili by stacilo, kdyby vyrobce misto posilani vzorku mel proste e-shop se
zasilkovou sluzbou, kde by mel za vyssi ceny kusova mnozstvi. Nepripada mi,
ze by s tim musela byt vetsi rezie nez se vzorky (hezka pohadka,ne?)
Myslim, ze ty vzorky vyrobci chapou jako pripomenuti/vnuceni se VIP
(potencialnim) zakaznikum pred konkurenci.

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz]On
Behalf Of Ales Martinek
Sent: Friday, April 08, 2005 10:21 AM
To: HW-news
Subject: Re: vzorky

Stim souhlasim, klidne at ty vzorky prodavaji, ja si je i koupim.

Ales Martinek

Koder Petr napsal(a):

>Podle meho je tvrzeni, ze toho vyrabite vice nez je skutecnost a realna
budoucnost lzi. A kdo lze, ten taky krade - rikala maminka když jsem byl
malej. Bez urážky. Pokud to takhle bude delat každý "odchodni umelec" to to
tu bude vypadat. Uz vidim, jak jste stastny při objednávce 1000ks od
zákazníka a následném odberu 10ks.

>Ti, kteří objednávají bezne součástky jako vzorky by snad vylecilo placeni
vzorku. Kdo vzorek chce, urcite ho i rad zaplati. Pripadne alespoň nejaky
pausalni poplatecek. Verim, ze by se potom lidem nevaleli doma po suplikach
vzorky zdarma na které se akorat prasi.