Nove stranky GMe BYLO: LDO stabilik v TO220

Jirka zaloha@volny.cz
Čtvrtek Duben 7 19:01:30 CEST 2005

Tomáš Vymětal napsal(a):

> jj, myslím, že si můj manuál na psaní html vzal někdo k srdci... a tady je
> reklama na autora aktuálního webu GME ;)  http://kobl.host.sk/index.kobl.htm
>
>  - Pri pouziti ramcu je bez podminek nutne zrusit vsechny ostatni vstupy do
> prezentace, tak aby vyhledavaci roboti setreli.
> - Kontrast je pro blbce - cerna na bilem pozadi potri do knizek, pro web je
> nejlepsi hneda na cernem pozadi a napevno dany 8px ComicSans.
> - Bez flashe ani ranu, vzdyt se v nich delaji i bannery. A vyhledavaci
> roboti ostrouhaji, stejne jako vetsina lidi, co maji flash zakazany, treba
> [...]

:-)))))))

Lip bych to nenapsal. Ten web "kobl" nahore je huste vyzivnej, ale na
tradicni http://web.quick.cz/BysKom/ to nema...

Mimochodem - pominu-li popsane prohresky, tak se mi nove stranky GME
uzivatelsky jevi lepsi nez ty predchozi (treba uz jen kvuli tomu
prehledu skladu) a v Mozille s nimi nemam problem... Lehce desiva
zlutomodrobila grafika je holt poplatna logu a firemnim barvam GME. Asi
sla udelat trochu lepe....jsme ale v totalne zmrkwelem Cesku...

--
Jirka