Nove stranky GMe BYLO: LDO stabilik v TO220

Tomáš Vymětal vymetalt@snt.cz
Čtvrtek Duben 7 17:31:25 CEST 2005

jj, myslím, že si můj manuál na psaní html vzal někdo k srdci... a tady je
reklama na autora aktuálního webu GME ;)  http://kobl.host.sk/index.kobl.htm

 - Pri pouziti ramcu je bez podminek nutne zrusit vsechny ostatni vstupy do
prezentace, tak aby vyhledavaci roboti setreli.
- Kontrast je pro blbce - cerna na bilem pozadi potri do knizek, pro web je
nejlepsi hneda na cernem pozadi a napevno dany 8px ComicSans.
- Bez flashe ani ranu, vzdyt se v nich delaji i bannery. A vyhledavaci
roboti ostrouhaji, stejne jako vetsina lidi, co maji flash zakazany, treba
kvuli objemu dat.
- Javove menu je super zpestrenicko. Je potreba pouzit kdekoliv a kdykoliv,
nejlepe v co nejvyssim mnozstvi. A pro jistotu, roboti jdou srat.
- Text? Patri do knizek, prece mame graficke editory a text se da vkladat do
obrazku. Obrazek ma pevnou velikost a neni treba se srat s umistenim na
strance. A malem bych zapomnel, roboti nemaji sanci.
- Jak to nadherne vsechno vypada... Na dobre viditelne misto patri hlaska
typu "optimalizovano pro IE" a doporucene rozliseni. Samozrejme na jakekoliv
jine rozliseni, ci v jinem prohlizeci se stranka nesmi nechat zobrazit.
- Java je slozita? Pouzijeme VBScript. Je to jednoduchy, efektivni a roboti
ostrouhaj. Samo i vsichni co nemaji IE.
- / a \ je to samy. Jeslti tomu nejakej prohlizec nerozumi, jeho problem.

T.V.