Re: Zkritizujte mi napad na kratkovlnny prijimac

Vojtěch Bubník bubnikv@seznam.cz
Čtvrtek Duben 7 14:05:19 CEST 2005

< tomu moc nerozumim -- pokud to bude vypadat takhle:
<
< ant--->LC propust--->diodovy smesovac--->mf s keram.filtrem--->
<
< tak se mi zda, ze nemam pred mf zadny prvek, na kterem by mohla
< nastat intermodulace. Pokud dobre pocitam, tak na smesovaci dostanu
< nasobky vstupniho signalu (celeho pasma) s lichymi harmonickymi VFO
< (PLL). Produkty vyssich harm. PLL by mela pozrat mf.

Fígl je v tom, že na KV jsou obrovské rozdíly v dynamice signálu. A poměr Vašeho kýženého slabého signálu za dolní propustí vůči sumě všeho za dolní propustí bude tak obrovský, že ho vstupní obvody nebudou schopny zpracovat. Vstup nebude pracovat lineárně a vše se bude směšovat se vším.
73, Vojta
http://www.bezpecnyinternet.cz
http://ad.seznam.cz/clickthru?spotId=94734