Zkritizujte mi napad na kratkovlnny prijimac

Marek Peca marek@tynska.cuni.cz
Čtvrtek Duben 7 13:56:10 CEST 2005

Diky za prvni podnet,

On Thu, 7 Apr 2005, Tomáš Hamouz wrote:
> Prvni problem je v prilis velke sirce vstupniho pasma. Stupne pred
> prvni selektivitou (keramicky filtr) budou vzdy prehlcene, takze se
> budou prijimat prevazne intermodulacni produkty a jen zanedbatelne
> mnozstvi uzitecneho signalu.

tomu moc nerozumim -- pokud to bude vypadat takhle:

ant--->LC propust--->diodovy smesovac--->mf s keram.filtrem--->

tak se mi zda, ze nemam pred mf zadny prvek, na kterem by mohla
nastat intermodulace. Pokud dobre pocitam, tak na smesovaci dostanu
nasobky vstupniho signalu (celeho pasma) s lichymi harmonickymi VFO
(PLL). Produkty vyssich harm. PLL by mela pozrat mf.

Jsem-li natvrdly, prosim nezlobte se.

Dekuji a zdravim,
Marek P.