displej LCD

Ales Filip konference2@seznam.cz
Čtvrtek Duben 7 12:06:48 CEST 2005

Hello Snail,

středa, 6. dubna 2005, you wrote:

SI> Na 99% je spolehnuti, ze tam bude HD44780.

SI> J. Hanzal

Bohuzel nemohu prijit na to, jak jsou zapojene vyvody. Ma to 2 rady
kontaktu vedle sebe 1 2
                    3 4
                    5 6
                    atd.

1 je Vcc, 2 je GND, 3 je take silnejsi spoj, ale ostatni jsou tenke
spoje vedouci do nekolika odporu a do 2 dehtovych skvrn :-(

Zapojil jsem to na paralelni port PC jako klasicky displej HD44780 s
tim, ze jsem prehodil polaritu napajeni (displeje s HD44780 maji 1
GND, 2 VCC). a nic to neukazuje, a nejde ani nastavovat kontrast na
pinu 3.

Takze jsem asi skoncil :-(

Ales Filip      ICQ:64650313
Kutna Hora    Czech Republic