delky spoju

David Belohrad david.belohrad@cern.ch
Středa Duben 6 00:17:19 CEST 2005

No on problem je taky jeste nekde jinde. udelal jsem si ulp, ktery tu delku
spoje spocita. jenomze on vypocte total (tj. kdyz je nekde T junction, tak uz
je to v haji, protoze pak neuvadi pravdive hodnoty). Musim rict, ze cim vic s
eaglem delam, tim vic se mi to zda sh*tty cr*ppy soft. Jenomze ja uz jsem od
prirody liny a zatim to jinak nejde. Mame tady PCAD, umi to o hodne vic veci
nez eagle, jenomze prace s tim je tak neergonomicka ze me to naprosto
znechutilo. Pak tady mame jeste cadence. Ta je supr. Problem je ovsem s PCB.
V cadence se schema kresli uplne dokonale, je to hyperefektivni nastroj
(mimochodem - prvni verze v linuxu a na ovladani je to dost znat). Jenomze
jsem kratky na vyrobu PCB. Je to proste _fakt dost slozite_ a resi se to tak,
ze si vyrobim schema, zajdu do jineho byra a reknu ze to chci udelat. No a po
dlouhe dobe ... asi tak 1 mesic mam PCB ready. Takze kdyz zjistim ze je tam
nejaka ta chybka... proste vyvojovy cyklus na prd. Tedkajc tady ma jeste muj
student Pr*tel99, tak zkousim pracovat i v tomhle. Myslim ze je to dobry
kandidat, ackoliv prace je v tom hodne divna, zejmena pohyb po obrazovce.
Neco jako kolecko na mysi jeste nezjistili ze existuje....
takze asi tak (povzdech neukojeneho vyvojare elektroniky :):):):)
d.