Regulovatelny spinany zdroj

MK info@mcu.cz
Pondělí Duben 4 23:39:05 CEST 2005

> No, ono to NEJAK fungovat bude. Pred casem se to tady uz probiralo.
> Takze: prepocitavat sirku impulzu 1x za 10 ms, to je opravdu dobre tak na
> nabijecku kde nezalezi na zvlneni.

Placete pekne, ale na spatnem hrobe :-))))
Na zacatku bylo pomerne jasne napsano, ze cely tento udelator
ma slouzit na regulaci napajeni multiplexovaneho LED displeje.
Dosahnout regulace v rozsahu 5-8V v toleranci 5% zas takovy
problem neni, proto jsem take psal o jednoduchem P-regulatoru

Fakt mi nejak unika smysl dosahovat zvlneni pod 10mV kdyz i 20ti
nasobek bude stezi okem rozeznatelny :-))))

S pozdravem
MK